When day becomes night..

Tishan som blev ett linne som fylldes på med nitar, strass & svarta tygrosor börjar ta form..
Fler rosor & fler stenar är påsatta & nu fattas bara resårrynket & sista sömmen i andra armen!!
Aaaah känns gött att gör något man gillar..

Dagen börjar lida mot sitt slut nu också, bara 1½ timme kvar innan jag bommar igen & beger mig hem till D & hundarna..
Mys..
Ska väl samtidigt erkänna att jag grinar lite illa nu när jag missar matchen mellan IFK Norrköping & Hammarby ikväll!
Tror inte jag är den ända som är ganska säker på att det kommer bli ett j*vla drag på arenan..!!
Ooooh what to do?
Thats life..
& det innebär ju trots allt att jag får tillbringa kvällen hemma, mysandes i soffan & alla djuren (D inräknad)..
HAHAHA
Ha en bra kväll nu alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0