The eternal lovestory..

Nu har jag gått & blivit kär.. IGEN...
I´m inlove with the never ending lovestory!!
Jag skojar inte, jag är kär i det omöjliga..
Ni förstår, på tre dagar har jag läst ut Stephenie Meyers "Om jag kunde drömma" alltså på den svenska versionen av Twilight..
På TRE dagar!!
Boken är 442 sidor tjock & bjuder in en i en kärlekshistoria man inte ens kan drömma om..
Galet, under några timmar igår parkerade jag arslet i uterummet ute på landet, med kaffe i ena handen, ciggen i andra & boken i knät!
Jag kunde bara inte sluta läsa & nu har jag tre fantastiska böcker kvar framför mig..
Har ni inte läst boken rekommernderar jag den verkligen!
Ens eget kärleksliv må vara lite mer realistiskt & för jävla bra det med men, tänk om man kunde få vara en av figurerna i boken, bara för en liten stund..
Jag skulle ju smälla av för mindre!!
I verkliga livet väntar jag på en överaskande blomma som bara dyker upp med bud eller något litet hemligt paket liggandes under kudden när jag kommer hem från jobbet, kanske rent utav en mysig middag som står uppdukad på ett tak någonstans..
Hopplös romantiker?! Japp skulle gissa att jag är en av dem..
Böckerna ligger iaf varmt om hjätat för tillfälligt!! =D

               
                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0