Piiuuu..

Puuuh ögonen är tröttare än tröttast men jag ska fassen inte somna nu..!!
Uppstigning skedde redan kl 6 i morse då D skulle iväg till jobbet & vi smarta som vi är bara tog en bil ut..
Hmm Gooood Moooorgon!
Därför är jag nu också vaken & väntar väl egentligen bara på att tiden ska gå..
Väntar på att kl ska slå 10 så E kommer & fixar mitt hår!!
Aaaaah kom nu då, börjar bli lite små nervös över hur det kommer se ut i slutändan, haha..
Nojjar som vanligt men åandra sidan brukar det hända drastiska saker när jag väl klipper & färgar, eller vad jag nu tänkas kan hitta på med!!
Aja det blir vad det blir, thats it..
Nu blir det första säsongen av True Blood (Yes fortfarande heelt inne i vampyrsvängen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0