Buzy day..

Min lediga dag har gått åt till att tvätta, baka en jäkla massa olika saker & till att vaxa bena + att jag lyckades klämma in lite träning där imellan!.. =)
Helt okej dag om jag får säga det, tycker dock att jag kunde fått hinna med lite mer träning än jag gjort!!
Bakningen då, det blev durum & råg frallor, chokladbollar & kolakakor för ett helt kompani haha..
Helgen är fullspäckad med jobb, jobb & lite mer jobb MEN mellan allt jobb ska jag faktiskt hinna med att fixa naglarna också & på söndag bär det av mot Stockholms hamn för den årliga personal kryssning med Harry´s!.. =)
Ska bli sjukt kul nu när fyra av det andra krogarna också ska få följa med!!..
Men vad ska jag ha på mig?
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0