Basket Case..

Hoppas på att träningsvärken är som bortglömd snart, måste ju ladda om för att jobba på Arenan ikväll!.. =)
Ska bli skoj & prova lite nytt men sen har jag ju mitt kära gamla Harry´s kvar, haha dock bara på lördag denna veckan!..
Annars händer inte så mycket idag, måste slänga mig i duschen snart & göra mig iordning för kvällen ska ju spenderas på just Arenan där det blir basket för hela slanten!!
Kommer ni förbi & hejar på våra långbenta grabbar? tss
Hur ser era planer ut?
xoxo


Kommentarer
Postat av: hilea

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

2010-04-14 @ 08:26:09
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Ja faktiskt :) Ni kan bo i Malmö eller helsingborg? ;)



Vi mår bra, lite trötta men det ska man inte klaga på! Själv också? PUSS!

2010-04-14 @ 08:46:12
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0