RDI.

Så då var vinprovningen avklarad & resten av dagen återstår..
Lärde mig faktiskt mer än jag trodde & nu vet jag vilka viner jag ska rekommendera till vissa typer av mat, känns alltid bättre när man kan vara säker på sin sak! =)

Jag har även hunnit med mitt dagliga intag av Kissie, Dessi, Pessi & Lessi hahaha & allt vad de nu heter, har du en tråkig dag kan jag verkligen rekommendera deras bloggar..
Tror aldrig du kommer läsa några mer bloggar av människor med så frånvarande självdistans som deras!
Vad göra man?! Egentligen skulle det ända rätta nog vara att man började gråta men det går inte att sluta skratta istället.. hahahaha =D

D kommer snart hem & då lät det som att det kommer bli en tur på stan..
Kan vara mysigt, var ett tag sen vi bara satte oss & tog en kaffe på något litet fik tillsammans!
Antar att det blir så när man har så olika arbetstider som vi har.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0