Oooopps.

Ibland startar inte dagen som man riktigt tänkt mig..
I mina tankar gick jag upp kl 8 imorse, körde lite workout, duscha & gjorde mig iordning för att sen åka till bilprovningen kl 10!
I verkligheten vakna jag kl 10.30, såg att jag hade missat tiden för besiktningen & ringde därför & skällde på D (stackarn) för att han inte ringt & väckt mig.. =/
Hmm FÖÖÖRLÅT om du läser sen!
Nu har jag iaf bokat in en ny tid IDAG som tur är vid halv ett, *puuh, så nu bli det att göra sig iordning som vanligt & brumma dit innan jag börjar jobba kl två..
Ser ut som att det kommer bli en ganska lugn fredag på jobbet, D ska ut & dansa på Borgen med alla andra 40+are i sina bästa dar.. hahahahahaa
Vi får väl se om jag har någon att hämta sen när jag slutar!? =D
Ska kanske tillägga då också att D är nästan 20 år yngre än resterande 40-45 åringar i kortkort & urringat!

Uppdatering kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0