Off Duty.

Hahaha hemma igen efter lite drygt åtta timmars jobb..
Fortfarande lite pissed över tvättstugan men D räddade min resa & har tvättat allt nu ikväll!
I love you babybooo.. =D *hihihihi
S.E btw drog till med den fantastiskt smarta planen idag att hoppa in i baren efter servispasset, vilket innebär att människan jag känner sover mest i hela världen, (hon kan sova 14 timmar i sträck) ska jobba 16 timmar idag, gå hem, packa (för det har hon inte gjort..) & sedan åka till Götet med mig 1½ timme senare!
Ja går hon inte upp får hon stanna hemma.. Thats it!
PUUUCKO! =D
Hon ska dessutom köra första biter till Jkpg.. Hmm
Tror inte riktigt att jag vågar, någon som har en burk valium eller något!? ;P
Nu är det dags för denna göra-allt-i-sista-minuten-damen att packa iaf, för det tar ju sin lilla stund, man kan ju faktiskt dö om man råkar glömma något!.. *Hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0