New day..

Vakna tidigt i morse & käka frukost med S innan hon gick till skolan..
S.E ligger fortfarande & sover, hon är väl inne på snart 15 timmar nu, fattar fan inte vad hon styr med..!
Hahahaha hela hennes dag kommer vara förstörd redan när hon öppnar ögona!
Idag ska iaf jag på en portömning med aparatur, niice, ska bli len som en  babyrumpa i facet tänkte jag sen blir det vaxning under armarna & kanske slänger i en hårfärg också om vi orkar.. =D
Är en riktig liten minisemester men jag längtar faktiskt lite efter D ändå..
Det var smidigare än jag trodde att ladda upp bilderna här nere så det blir nog några under dagen!


Färdkost måste man ha i bilen..

Det regnar alltid i V. Frölunda... Men vad gör det!? Det är mysigt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0