Lindex - Party Collection.

Lindex nya party collection har kommit in i butik & jag liksom många andra tokiga tjejer vet om det.. =D
Har redan hittat mina favoriter & känner jag mig själv kommer jag snart hem med ett stort hål i plånboken!.. Blää
Men hålet går säkert att lappa ihop med lite eltejp eller något, får väl hoppas att man är snäll mot sina gäster ikväll & drar in en hejdundrande tip.. hihi
Hittade inga bilder på accecoarerna jag kommer använda men det kommer väl upp någon glammig partybild så småningom!



De här är de fyra favoriter jag hittat & gud vad fint de kommer hänga i mina nya Walk-in-closet.. (med heltäckningsmatta K.. haha)
Weeeii Like it!

Kommentarer
Postat av: Filippa - blivande mamma.

Aa, så fina kläder på jobbet jag vill med kunna ha en partyklänning :D HAHA!



Men gumman, vad har du handlat? :) Nyfiken! hehe.. Bra för den helgen är min lediga helg! Kan inte bli bättre!

Allt är bra här förutom tröttheten, själv med er? kram

2009-10-15 @ 21:58:07
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Anonym

klänningen är heeelt underbar!

2009-10-18 @ 00:35:11
URL: http://disconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0