Lier, lier.

Jag ljög när jag skrev att jag bara hade en dag kvar att jobba.. haha
Eller jag gjorde faktiskt inte det men ibland ändras planerna & nu ska jag snart hoppa in & jobba några timmar för M!
Hon slipper stressa & jag får några xtra timmar i tidrapporten, gött när man kan lösa det så.. =)
Annars ska lite grejor ordnas efter jag slutat & sen ska jag leka med mina bästaste bäst vän S för hon är äntligen hemma igen en sväng från GBG, kan tänka mig att det blir en öl någonstans med boysen & massa massa skvaller både härifrån & från Götet.. =D
JAAA jag erkänner, jag är en skvallertant men jag berättar inte djupa hemlisar & snackar oftast inte så mycket skit om folk!.. =) haha

Nu ska det fixas iordning men först ska D få lite frulle på sängen, latmasken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0