Go Bananas.

Var precis inne på internet banken & skulle sätta undan lite pengar när jag såg att Nordic Club där jag tränade innan fortfarande drar 300 spänn från mitt konto trots att jag sa upp det för två månader..
Kan inte riktigt fatta hur de tänkte där!?
Men hur i helvete ska jag få pengarna tillbaka?
Ringde iaf & fick prata med någon tjej där denna gången & då sa hon att det inte var uppsagt....
Med tanke på hur torr lönen är från jobbet så är 600 ganska mycket pengar, eller det är iaf pengar att göra något roligare för & jag har ju inte satt min fot på det där j*vla gymmet på två månader för jag trodde det var uppsagt!
*Gaaah varför kan inte bara någonting bara gå lite smidigt någongång?!
Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Jag hissar Mcdonalds för dem har så mycket annat än skabbiga hamburgare. Allt bra med dig?

2009-10-26 @ 12:21:06
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0