Bump in the road.

Nyss hemkommen från läkarn då..
Måse vänta till nästa vecka för att se om det går ner ännu mer kanske t.o.m försvinner helt!
Inflamationen alltså! tss
Det blir att knapra må-illa-ont-i-huvudet-kramp-i-magen-antibiotika tre dagar till..
Fattar inte, här slänger man ut 150 spänn (billigt ändå) på att få träffa en människa man egentligen inte vill träffa i 5 minuter & det ända man får göra, jo det är att gå hem igen & se OM det kanske bli lite bättre till nästa vecka..
700:- har den här jävla inflamationen kostat mig & det ända jag ska göra är att gå här hemma & vänta!
Blir idiot på sjukvården i Norrköping, det händer ta mig fan aldrig någonting, inte ens med Ds knä som är betydligt allvarligare än det här & ändå var han tvungen att söka privat läkare. . . .
Jaja nu är klockan snart nio, jag har sovit fyra timmar inatt efter vad som kändes som en evighets-diskhög på jobbet igår & jag hoppas humöret spicker upp framåt dagen, sova kan jag ju inte göra nu iaf!

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0