What a nightmare.

Lagom runt halv två inatt sladda jag in på parkeringen här hemma efter en helkväll på Harry´s..
Det var precis lagom att göra igår för att vara min första jobbdag den här veckan & dricksen var ändå ganska nice!
hihi
Det som gjort att jag inte kunnat sova inatt var att precis innan jag svängde av vägen hem såg ett litet rådjur som någon idiot hade kört på & bara lämnat vid väggrenen för att självdö...!
Man såg hur det led när det försökte ta sig upp med frambena & baken bara låg stilla!
Fan ser fortfarande bilderna i huvudet..
Hur fan kan man bara göra så mot ett djur?!
Ringde iaf polisen & där lovade de att de skulle ringa en jägare & åka ut..
Finns det verkligen såna jävla kräk som gör så?
Kör för fan på djuret en gång till då isf så de slipper lida iaf..
JÄVLA IDIOT! Sånt här kan göra mig galen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0