Syoss.

Var precis & handlade lite när jag kom på att jag behövde schampoo också..
I vanliga fall brukar jag använda Toni&Guy eller hårvårds produkter från Bed Head Tigi men jag fastna för den nya serien från Syoss!
Vet inte hur bra det är, kanske bara är en av de där super lättlurade konsumenterna men va fan, då har jag ju testat iaf.. =)
Köpte iaf både schampoo, balsam & kur för färgat hår, så nu ska det exprimenteras lite & se om färgen håller sig denna gången..
Trött på att behöva färga så ofta för att det bruna ska hålla, svårt när man naturligt är blond!

Något som testat & gillar resultatet?

Tvättar bara håret max 2 ggr i veckan & det finns tydligen inga "små" flaskor så nu har jag schampoo för hela grannskapet.. haha =)
500 ml - ca 60:- (billigaste schampoot jag köpt på säkert 2 år.. Me Like!)






Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Allt är kanon med mig. Va gör du då ?

2009-11-09 @ 23:47:48
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0