Hot Hot Hot.

Varm choklad är det på tapeten just nu, mmm varm rykande choklad med chokladsås & marshmellows.. NamNaam =D
haha mycket CHOKLAD här!
Styr med tvätten gör jag också & känner mig förbaskat vuxen efter NIO maskiner..
Fattar inte hur det kan bli så mkt tvätt, märkte däremot att det mesta inte är mitt & att my dear old loverroomie tror att jag skulle vara någon halvpsykotisk tvättrobot eller liknande!.. Hmm
I still love you..

Nu är det som sagt hot hot hot chocolate på gång & det skulle kunna bli en eller två kaloribombade rostade mackor med ost & tomat.. Haha
Ska det va så ska det f*n vara ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja med tanke p åatt du och D bara äger vita kläder förstår jag att det lätt blir många maskiner

2009-11-04 @ 23:52:24
URL: http://disconnected.blogg.se/
Postat av: Bekah

haha hmm det är ju faktiskt D som är tänd på det vita inte jag.. =D Allt bra?

2009-11-06 @ 16:34:16
URL: http://bekahbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0