Cover your eyes.

Blir toookig, hur fan lägger man in filmklipp här?!
Nopp är verkligen inte världens mest tekniska människa men jag kan nog lära mig.. =)

Helgen har sprungit iväg som vanligt & det blir lite jobb redan imorgon i form av naglar på E sen blir det riktigt jobb på Harry´s resten av veckan..
Tis-Ons & Fred-Lörd..
Torsdag missar ni väl inte MakeUp Stores fest hos oss?
Spring in till Harry´s, hämta en inbjudan & osa senast imorgon om ni vill komma!

Igår blev det en lite mini utgång i nyktert tillstånd & det känns fantastiskt idag, när vi satt där på Mc Donalds vid fyra-tiden inatt & jag tog en titt på resten av the partyPeeps kände jag bara hur skönt det skulle bli idag..
Naaaada bakfylla är fan nice!
I don´t like skallebank that much.. =)
Ikväll blir det bara lugnt, film med K kanske eller en garderobsrensning med S.E, det måste ju styras upp det med..
Bara lite drygt 20 dagar till flytt & vi vet inte vart vi ska börja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0