Bekah vs moving boxes.

Står mitt i ett inferno av flyttlådor..
Hata. Hata. Hata känns det som & ändå är jag ganska kärleksfull av mig!
Kanske lätt att hata något som varken bryr sig eller kan göra något åt det..
Musten gick ur mig & jag får nu sitta & äta upp mina smaskiga ord om att,
- Det är ju kul att flytta!
My ass att det är, helvete heller...
Första lådan var ju helkul, andra fortfarande ganska roligt, tredje - GOD NATT!
17 lådor & 6 pappkassar senare känner jag att det skulle vara ganska skönt att banka huvudet i badrumskaklet tills jag svimmar.. Why not?
Jag gör därför som 7-4 arbetarna & "tar helg" lite tidigare! hahaha
Ska ifs jobba fre-lördag men jag slipper iaf se dessa j*vla kartonger..
Yeeeeees!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, ja flytta är faktiskt INTE så roligt som man först inbillar sig.. slit, släp och hundra tusen onödiga saker som flyttas från en skrubb till en annan !! om två veckor ungefär börjar mitt helvete, så då kan ju du luta dig tillbaka i soffan och njuta av mitt elände =) det är bara fint med mig, hur är det själv? läste att du skulle jobba. det var lite synd. har förstått att det vankas utgång ikväll, hade varit roligt om du var med =)

2009-11-21 @ 11:23:37
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0