Beep.

Stress, denna eviga stress...
Fick nyss ta ett varv med bilen till krokek då batteriet var "slut" & det var tvunget att laddas om bilen ska starta säkert inatt!
Yiiihaa så nu blir det psyksnabb dressing för Bekahbus & sen vidare in mot stan.. =)
Pallar inte stressa haha, tar igen alla minuter jag fått vänta på en & samma gång nu!
Ses vi på jobbet efter fem!?
Kom & underhåll oss eller bli roade själva.. hihi
Ska ställa till med en jävla show ikväll tänkte jag så tiden går lite fortare! psss Noooot..
Räcker att jag är den jag är så tyckter tydligen folk det är underhållande tillräckligt.. hmm

Nej armar utåt sträck - tröja på! Klaaara, färdiga, GÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Han ska kläckas ut den 25 dec, men vi ska försöka hålla inne till 2010! :) hehe..

Allt är bra med oss, endast jobb 1 ½ vecka till sen ledig i ett år! Puss

2009-11-11 @ 17:00:11
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0