091118

Vart fan blev ni av igår?
Tydligen stendött på hela stan & det märktes kan jag säga...
Kartongerna är iaf hämtade nu inför kvällens packning & alldeles strax tänkte jag ställa min & baka ostfrallor!
Wow, här snackar vi vuxenpoäng a´la fröken Fischer..

Något som däremot kanske sänker mina vuxenpoäng en aning är min nyskriva önskelista till tomten haha, det blir man fan aldrig för gammal för..
Dock innebär vuxenvärlden nog att jag kommer få köpa hälften av klapparna till mig själv & sen låtsas att jag fått de av tomten! haha
Lååång blev den också, märkligt egenligen då jag bara önskat mig ett fåtal saker de senaste året men jag skyller allt på nya lägenheten.. =D

Nu ska jag go bananas i köket en sväng sen blir packning så in i bomben!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Sjukt att man alltid kan önska sig massa och att listan blir såå låång.. Tror jag har längre lista än mina kusiner detta året =)

2009-11-19 @ 08:37:37
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0