The sun is alive.

Vi har haft vår i Norrköping idag, kanske ingen böljande värme men solen har varit framme sen jag steg upp i morse & är fortfarande uppe & myser till det för oss..
Bilen är nytvättad & D har t.o.m kört en liten runda med vaxet!
Just nu sitter vi ute hos hans föräldrar i Kolmården, myser med hundarna, klappar nya kattungen, dricker kaffe & bara lever livet..
Jag älskar verkligen våren, solen gassar, uteserveringarna kommer ut igen, man kan ligga på terassen i en solstol & gosa ner sig med en fleece & en filt, kanske t.o.m kaffet är klart när man ligger där ute, man kan tvätta bilen som jag gjort idag & man kan bara njuta..
Vårkänslorna har kommit för att stanna! =)

Allting går så fort nu, vi är redan inne i mitten av mars, jobbet är i full gång då matgästerna har börjat titta förbi igen efter all julmat & snöblask, ute är det fortfarande kallt men solen tittar fram ibland & värmer upp till några plus grader iaf, alla känns så mycket gladare & friskare nu efter några månaders depp & kyla..
Min förkylning börjar lägga sig & näsan rinner bara halvt nu, febern la sig för flera dagar sen & jag känner att nu snart är jag nog i mitt esse igen..!
Nu är det bara träningen som ska igång igen efter min lilla vinterdvala på tre månader.. =D
Soft, beach 09 som alla tjatar om kan ta sig i brasan, jag kommer se ut som jag gör helt enkelt med eller utan slimmat ass, fasta tuttar & platt mage, bikinin åker på i en rasande fart ändå & vill du inte se får du väl låta bli att titta!..
Känn på den du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0