Grownup points.

twelve points goes to ........
Aaaah till mig!
D kan väl få en svag tia kanske, för hans "mod & tapperhet". . 
Natten till ära har vi nämligen fått en ganska stark insikt hur det är att vara tonårsföräldrar till en icke-tonåring!
Som om inte bara det skulle säga det mesta. . . ?
Vinpimpling i lite lagom över stora mängder, en halv flaska "absint" (hur det nu stavas!) & jag skulle nog gissa på ganska många drinkar senare kan man säga att fröken L säkerligen mår som hon förtjänar!..

Faktumet kvarstår, fjortisfyllan förföljer en långt in i medelåldern...! (fröken i dimman har dock nyss bara fyllt 20!)
Tro mig, jag har nycklarna in till bevisets lägenhet. . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0