Boooring.

Oj vad torrt det var & jobba igår, skicka hem resten av servisen till slut & Stängde igen köket en timme tidigare än vanligt..
Tråkigt när sånt händer men vad gör man?
Roligare blev det iaf, vi stanna kvar en stund när D & S kom, senare vidare för lite taco & ett dopp i gransjönäs..
Vet inte, men det där med sjöar är väl verkligen inte min grej, vattnet var totalt svart, skogen var tyst & så där mys läskig & inte en lampa så långt man kunde se...
Att bli iputtad av den människa man trodde visste bäst hur äckligt jag tycker det är att bada i sjöarna här uppe är inte heller så trevligt, trodde ett tag att jag skulle kunna dränka honom för det!
I D I O T . . .
Dessvärre hoppa jag ju i självmant sen så det var bara att hålla käften..

Iaf ny dag på jobbet, Z ringde precis & fråga om jag kunde komma in lite tidigare..
Vilken pers!

tjiiiiing

Kommentarer
Postat av: Filippa - blivande mamma

Visste inte att du blogga jue :D Klart jag saknar dig! Flytta hem eller alla fall till Skåne! :)



Uppdatera mera!!

2009-08-06 @ 22:12:57
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Filippa - blivande mamma

Visste inte att du blogga jue :D Klart jag saknar dig! Flytta hem eller alla fall till Skåne! :)



Uppdatera mera!!

2009-08-06 @ 22:13:31
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0