Birthdaychild.

Yeeii, då var man utgång-i-USA-myndig också, med andra ord är lilltanten numer hela 21 år! =D
Nu tror jag inte att jag ska bli mycket äldre, 23 kanske men längre sträcker jag mig inte..
Dan har flytit på fruktansvärt smärtfritt förutom lite dåligt humör i morse, fått en massa fina paket, bakat gigantiska cupcakes med glasyr & jordgubbar på, grillat, druckit vin, käkat dess & snackat en massa skit med iaf halva klanen Fischer...
Myyyys i STORA lass!

Imorgon blir det en ny omgång födelsedags fest men då i Kristianstad, mysbrallans stad!
Hur många får egentligen fira sin 21-års dag tre gånger under 1 vecka?
Moahaha antagligen inte du men jag ska då fan göra det. . . .

Nu blir det mys i soffan med D framför CSI med en isglass i näven!
Chill out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0