Oh happy day! Not. . .

Dagen har väl flytit förbi ganska smärtfritt trotsallt.. Men kan inte sluta fundera på en sak!
Ny stad, ny lägenhet, nytt jobb men med samma gamla sambo? =)

Får inte riktigt ihop hur en eller några människor i min "krets" kan stå & förespråka hur viktigt det är att inte snacka skit & att istället säga direkt till personen det berör om man är missnöjd med något, stör sig eller what ever men själva inte gör detta!?... Dubbel moral eller helt enkelt  ren jävla feghet?
Hoppas ni känner er träffade iaf för jag tänker då inte lägga ner mer energi på er..!

Annars har jag haft en väldigt trevlig kväll här hemma, bl.a lagat lite mat till mig själv, D & hans systeryster L..
Kaffet efter smaka väl ungefär detsamma som vanligt men det är då fan inte vanligt att bli krossad i Wii Sports av en nybörjare.. *Gaaah men jag är inte bitter! ;)

C i a o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0