Some headbanging shit.

Ligger i soffan med världens skallebank, ångest för träningen idag & dubbel ångest pga av det superfina vädret ute när jag ligger här inne & suckar & pustar..
Men det är väl bara på´t igen snart, jag måste helt enkelt ut i solen lite & lapa,
måste man så måste man, annars kommer hela jobbhelgen vara förstörd då det just nu är mest inomhusspringande som gäller innan uteserveringen kommer ut!
Weeiih snart kommer den & då får jag va ute i det fina vädret hur mycket jag vill, även om det kommer bli varmt & slitet finns det inte mycket som är bättre när man jobbar som jag gör..!

Semestern måste bestämmas snart men vet inte hur jag ska göra,
D har ju varit sjukskriven nu ett bra tag & kan antagligen inte ta ut semester som han vill iår så vi får väl se lite
hur allt kommer bli..
Han har ju även säsongen att tänka på om nu knät ska bli bra (bättre) någongång snart..

Du är en pärla S som drar med honom till gymmet, det behöver han om han ska bli bra igen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0