On the road.

Göteborg kallar åter & strax ska fröken Fischer sätta sig i bilen igen för ytterligare en lite roadtrip till staden jag aldrig glömmer..
Dock vet jag inte om jag är så övertygad dena gången, lovat Boo att hon ska få göra behandlingar på mig som någon j*vla testkanin..
Det ska göra ansiktsbehandlingar, vaxning av både det en & det andra, bena & bikinilinjen klarar jag men det är tydligen inte det ända hon har i huvudet, armhålerna ska även dom torteras & jag lider av bara tanken!
Händerna ska manikureras även om de redan är det, fötterna ska bli bäbisstjärt-mjuka & jag hoppas efter allt det jobiga vaxet att jag kanske får en massage också! haha

Antar att detta låter som värsta himelriket för de flesta men jag skulle inte säga för mycket.. =D
Det ska iaf bli skönt med lite lugn ledighet i veckan efter ännu en 25 timmars intensiv helg på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0