Home Sweet Home!!!

Pjuuh, hemma igen från sjukan!!
Ingen fara med någon av oss!!!
Antagligen fick T en släng av magsjuka bara men hon lyckades skrämma skiten ur sin mamma under tiden...
Tänk att det skulle ta 24 år innan jag fick åka ambulans för första gången & då var det inte för min egen skull!!?
Stackars unge måste mått jätte illa med tanke på mängden spya hon placerade i HELA min walk-in, över hela skötbordet & hela hennes mamma...
Lik blek & loj! :/
Men efter, en nalle, en liten stund hos doktor & lite spex från pappa fick hon tillbaka färgen & det där härliga leendet!! :)
Nu sover vi förhoppningsvis gott resten av natten & jag kan andas ut...
Jäkla unge till att skrämma sina föräldrar!!
<3

 


Kommentarer
Postat av: Cathryn

Oj! Fick ni ta ambulans?! Då var det allvarligt. Men, var du också sjuk? Eller bara T? Inte så bara, menar jag, men om ni båda var dåliga var det ju ännu värre. Krya på er! Kramar från farmor

2012-06-03 @ 01:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0