MyLifeWith5MenAtThe SameTime.. Pjuu

Man skulle kunna tro att det är rätt hektiskt med 5 män i sitt liv men det handlar mest om hur man väljer.. ;P
Först & främst lever jag ju 24/7 med R & Kakan som utan att blinka är mina två favoriter!
De två skulle jag inte drömma om att göra mig av med ens..
Sen har vi ju Ben & Jerry som haft ett återkommande inslag under ett par år, skulle gissa att vi kommer starta en ny affär redan i nästa vecka!
Men det är så skönt för det är inget jag behöver hålla hemligt för R liksom & Kakan älskar dem lika mycket som jag.. ;)
Sist har vi ju då Marc, älskade Marc som jag inte berättat om tidigare!
Han luktar så fräscht & gott hela dagarna & jisses vilken förpackning.. NomNomNooom!
Honom lever jag också med 24/7 & han har t.o.m varit med längst av de alla fem tror jag..
Dock håller han sig mer i bakgrunden här hemma & gömmer sig gärna i badrummet eller i närheten av min väska.
Vilken kille!!
R mitt älskade hjärta kom dessutom hem med lite refill av Marc från Scottlandsresan så han är här för att stanna ytterligare ett tag..
(Tack älskling!)
Ni ser! T.o.m R gillar mina andra killar..
Man måste liksom få dem alla att fungera ihop & det har jag äntligen lyckats med..
.
Marc Jacobs.. :)
Alla flickr borde ha en egen Marc!!
& en egen R såklart men honom rör ni inte.. ;P
xox

Kommentarer
Postat av: Ida

den där luktar gott =)

Klänning har min moster haft när hon var ung och "tröjan" kommer i från tradera tror jag :)

Men visst var kombon härligt fint? ;)

2011-10-19 @ 17:41:48
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: CJ

Tusen tack, vad roligt att du tycker det. :) Trevlig kväll!

2011-10-19 @ 20:24:01
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, ja eller en egen P... Det är inte helt fel heller! Har världens finaste P! <3 Hihihi!!

2011-10-25 @ 16:02:51
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0