2010.12.12

Sitter ute i Öster Mem hos L & M, myser med Blinka & väntar på att bli serverad kaffe...
12 minus är det & självklart tyckte jag att vi skulle ut på promenix!
KAAAALLT vågar jag påstå, men nu är vi inne i värmen igen.. =)



Helgen har varit intensiv på jobbet & det fick bli några vändor som alltiallo både fredag & lördag innan jag fick gå hem!
Hellre det vill jag säga, jobbar jag, kan jag väl lika gärna jobba lite till!! ;D
"Julbordet" vi hade igår var lite annorlunda när vi aldrig har det annars, men sjukt kul.. =)
Jag, S & P rockade loss i nattklubben med 66 personer medans de andra fick slita själva i puben! hihi
Men nu är det som sagt söndag & en väldigt slapp sådan ute på landet...


D hälsar!! haha Kameran har gått varm hela dagen... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0