Doing the Laundry..

Och dagens vuxenpoäng går till ......... damdadadaaam .....
Bekah!
Jeeei tack, tack! Jag vill tacka min familj, min sambo & alla mina faaaaans..
I love you!! <3
.
haha njae okej, men ETT litet poäng kan jag väl få för att jag tvättar?!
Galet tråkigt men ett nödvändigt ont tyvärr..
R är på jobbet & sitter just nu & har vinprovning (jävla glid..), Kakan ligger i soffan & snarkar, blir promenad på den snart men måste byta maskin först så vi blir klara någongång!
Typiskt skit korkat att ha tider i tvättstugan..
(förra gången var de dessutom inte klara förren 20min in på "vårat pass".. Kasst!)
Idag har vi det fantastiska "mitten-passet" 12-17...
Med andra ord ska det in någon efter mig där nere så är allt fortfarande blött är det bara att gilla läget!!
12-17??
Idioterna som kom på det här kan ju bara ha max två kalsonger att tvätta per gång!!?
Är det inte bättre att dela upp så man har halvdagar istället för 3 tvättpass/dag?
Tvättar en gång i veckan men vi är fortfarande TVÅ vuxna & en hund som vill ha rena saker i det här hushållet..
jajaja nu är det som det är..
Tvättmaskin in när bebben kommer bara säger jag!!
.
.
Ni får skaka roompa till det här sålänge, medans jag går bananananas i tvättmaskinerna..
xox

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Jag får nog också lite vuxenpoäng idag då. Har också tvättstugan. :) Men vår enda fyratimmarstid är på kvällen, mellan 18.00 och 22.00. Alla andra tider är tre timmar! Och gissa om jag hinner bli klar på tre timmar..... Don´t think that!

2011-10-25 @ 15:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0