Zzz..

Puuuh hela den här veckan har tagit död på mitt väsen tror jag..
Kroppen känns som en urvriden, blek handduk som gjort sitt i det här livet & huvudet som en påse brända popcorn!
Jag är slut som artist men än är inte veckan över... lallalalala
Kör ytterligare ett heldags-pass (minst 10h) på Harran innan jag får gå & självdö i 1½ dag!
Önskar att min älskade sambo var hemma nu & bara gosade med mig men chef som han är måste han ju hoppa in & jobba när det skiter sig... (duuuuumma!)
Men Kakan har jag ju såklart, även om han just i detta ögonblick har övergett mig för att massakera en av hans kära leksaker!
But Hey! Han är söt som socker när han gör det så det är heeelt okej med mig.. ;)
Postitivt i det hela är iaf att jag får ihop ett helt gäng med bra timmar nu innan pre. mamma-ledigheten som börjar nästa söndag OCH för att absolut inte glömma ........
..... Fortsätter dricksen att rulla in såhär kan jag köpa mig själv inte bara en utan TVÅ fucking fab Ti Sento ringar!!
HejaHeja!! =D
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0