Mr. Caveman.. tss

My back is killing me... Aaaaoutch

Måste berätta vad jag drömde imorse föresten innan Kakan väckte mig med sina blöta tungkyssar! haha
Skratta inte!
Lova!!
Jag drömde att R var ute på jakt..
(Jaa min storstads-sambo på jakt! Jag skojar inte!! ;P)
Iaf så kändes hela drömmen så himla romantiskt på något vis..
Det ligger en "primitiv stenålderskänsla" över det!
Hubba Klubba, jag Tarzan, du Jane typ.. haha
Iaf kom han (R) hem med sitt jaktbyte till sin kvinna (jag), som tillagar maten över öppen eld.. (spisen!)
hahahahaha
Ja well, sen vaknade jag..
Men vafan?
Varför drömmer jag såhär, är det alla dessa galna hormoner som får min huvud att balla ur igen?!
Skulle vilja se R ute i skogen, iväg på jakt, iförd enbart ett stycke djurhud över trumpeten.. hahaha
Härligt!
Får väl vara den braiga flickvännen nu & klargöra att R faktiskt råkar vara något av en handyman men jakt?
Njaae det tvivlar jag på..
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu är dagens blogg ute, kolla in om de blev du!

Om inte? anmäl dig igen vettja :D

2011-10-10 @ 21:31:34
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0