ColdMorningBreeze..

Zzzzz har redan varit vaken i 50 min..
Jag som skulle ta sovmorgon & sova tills jag vaknade!
Jäää visserligen var det ju då jag vaknade av mig själv men va fan!?
haha Kakan, grisen som fortfarade sover som ett barn, honom kommar jag få jaga upp snart & antagligen DRA med mig till parken..
Där har ni en man som kan sova var som helst, när som helst & hur länge som helst! :)
Iaf blir det lite sen frulle hemma hos S efter parkäventyret innan hon börjar jobba..
Var länge sen vi sågs nu men det krockar ju alltid med jobbet tyvärr! =/
De håller på att packa inför deras flytt till våra områden så kaaanske får hjälpa henne lite också..
Men bara om hon bjuder på kaffe!
Annars tänker jag parkera rumpan i soffan & bara titta på!.. ;P
Vad ska ni göra idag?
.
Här ska det jobbas på Harry´s 17-23 ikväll iaf, ska bli intressant att se vad den nya tjejen går för..
(ikväll ska hon bara gå bredvid & se vad jag gör men tror ni hon har nå´ skinn på näsan?!)
Senare inatt kommer babe hem igen från Scottland (läääängtar!!) & så har vi ju Kakan såklart som alltid går att underhålla på något sätt! =)
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0