A little taste from the new menu..

Zzzz åååh så trött hon är..
Somnade vid 5 imorse & är uppe nu igen! lalalllaaa
Ska strax bege mig bort mot jobbet ännu en dag dock bara för MenyProvning idag..
Jeeiii ska bli spännande att se vad vi kommer få för nya rätter & smaka på allting!
Det är det bästa!
Nya menyn är planerad den 17okt så det blir tyvärr inte så många dagar för mig att jobba med den men det är ändå kul att få ha testat lite innan..
Blir lättare dessutom om jag får för mig att gå & äta på Harry´s under min ledighet! tss ;P
OCH även öl & vin-listorna kommer förnyas vilket i mina ögon verkligen behövs..
Ett välkommet inslag på våran restaurang, spec för personalen då det blir roligare att jobba med!
Hoppas bara alla sköter sig när jag är borta..
Det är ju mina små änglar de 3 nya tjejerna, alla har de fått utstå min personlighet under deras första "gå-bredvid"-pass på jobbet!
haha stackare!! ;D
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0