Mixtape.

Då var det Fredag igen då..
Sköönt kan man ju tycka men inte jag!
Är något fruktansvärt rastlös för tillfälligt & det blir kanske inte bättre att jag är ledig hela helgen..
Det kliar i fingrarna & jag knatar mest runt i lägenheten för att hitta något att göra..
Kalla mig knäpp, men blir tokig när allt är så lugnt & jag bara egentligen kan ligga på soffan hela dagen utan att någon kan gnälla över det..!?
Vill ha fart & fläng, party & dans wäääääjj..

Oj vad jag spinner... Kan bli så ibland!
Kanske skulle ta mig i kragen, göra mig iordning, ta mitt pick & pack & dra mot staden en stund..!
Ska ju ändå möta D vid fyra & C har säkert skittråkigt på jobbet så kan tänka mig att underhålla henne en stund..
Struntar i om hon vill eller inte.. =D


Kommentarer
Postat av: Linda

nÄÄÄÄÄR blire wiiii igen :D hahahha

2009-02-09 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0