Use somebody.

Trött på att ställa upp för någon när man aldrig får något tillbaka...
Det handlar inte om att jag förväntar mig någon gengäld av mina nära & kära men nu gäller det något annat &
jag blir bara så trött på att känna mig utnyttjad hela tiden!
Men men nu är det slut på det roliga, jag ställer inte upp mer.... P U N K T . . .

Annars är läget under full kontroll, har semester den här veckan, kolla på en fantastiskt central lght idag, fanns en del att fixa i den & får se om det löser sig med parkeringar men jag älska planlösningen & alla möjligheter & fix som ingår haha. =)
Nu blir det snart en sväng in till party Harry´s för lite skit snack & kanske en kall öl när jag ändå är där,
konstigt att man inte kan hålla sig ifrån jobbet ens under en vecka bara för jag är kvar i stan!.. hmm

Hoppas jag får ta tillfället . . . . . ni kommer inte bli missnöjda =D
Tjiiing


Kommentarer
Postat av: Filippa - blivande mamma

Kom hit och känn då ;)



Ja tycker jag du gör rätt i! Så man kan hänga med. Titta på lägenhet? Sugna på att flytta? kramis

2009-08-14 @ 10:49:38
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0