Shining speaker system.

Hihi massor på gång nu, D my love kom hem med planetens coolaste frisyr igår, inte hockeyfrillan i mintgrönt som han sprungit runt & hotat med i flera veckor utan det snyggaste jag sett på länge i hårlängder mätta.. =)

Annars då? Ligger hemma med 39 graders feber & tycker barnsligt synd om mig själv, men det kan man väl få göra?!..
Därför åkte jag in till elgiganten en kvart innan stängning & köpte mig själv & D ett sprillans nytt hemmabio system..
I hope you love me!
Tycka-synd-om-sig-själv-presenter måste vara det mest underskattade i hela världen, herregud, D håller på att koppla in hela grejen till tvn nu & jag känner redan hur febern håller på att gå ner.. D E T kallar jag mirakelmedicin.. Tss

Mer grejer då, imorgon kommer det en "kaffeguru" från löfbergslila till jobbet & ska lära oss lite mer ingående om kaffet vi säljer, hur man gör en perfekt cafe latte eller cappuccino i det stora hela, tror jag iaf!..
Det blir jobb fre-lörd & söndagsbrunch med mina serviskollegor på GRAND..
Niiiice, längtar så in i bomben efter deras stora frukostbuffé & skitsnacket som ingår när vi fem samlas!


Systemet som kostade en lite del av lönen men fick STOR plats i örona.

Kommentarer
Postat av: spidi

förlåt bekah mår verkligen skit nu. kan förstå om du o dicken verkligen hatar mej nu.

2009-08-27 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0