If I could be like that.

Sitter på balkongen, lyssnar igenom min mp3 & tänker på förr..
Att en enda låt kan få en att tänka på sina "tidigare" tonår så mycket kunde jag aldrig tro, men så är det kanske.
Vissa förknippar minnen med dofter, en del med gamla tv-program & många precis som jag lever med musiken!
Sitter faktiskt här & längtar tillbaka både på gott & ont, only god knows hur mycket som hänt under våra år..
Jag är 21 år gammal men har minnen för 50..
Märkligt egentligen, har inte tänkt så mycket på "hemma" men bilderna som tar mig tillbaka, får mig att resa hela vägen tillbaka till Ystad, mitt hem som jag flyttade från för 6 år sen!
Vart tog tiden vägen?

Vi är alla annorlunda idag, mycket har ändrats, några av oss finns inte längre, andra har bildat familj med tillökning men de flesta av oss håller fortfarande kontakten & jag kommer alltid ha min två bästa vänner kvar, avstånd & dåliga telefontiden spelar ingen roll..
Går det två månader så gör det!
Vi är nog väldigt få som blivit det vi sa att vi skulle bli, många är säkert på god väg eller har hittat nya banor att undersöka, vissa har t.o.m dragit ut i världen & andra bara lite längre upp i landet men fortfarande har vi våra glansdagar som iaf jag vet, en del av oss a l d r i g kommer glömma....

Sitter här & saknar speciellt J & F men vi ses snart när vägarna bär antingen upp eller ner!

Nostalgitrip utan gränser.

Kommentarer
Postat av: J

Miss u too honey <3 / Jiffie

2009-09-30 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0