Around & around & around.

Fan jag kan bara inte släppa det, jag är så arg & besviken att hela jag bara skakar..
Har någon något emot mig, säg det isf men försök förfan inte förstöra mitt förhållande, för vill jag det kan jag nog klara det utan er hjälp!
Trodde att vissa människor alltid menade väl & gick att lita på, spec den personen man kunde tänka sig tro minst på en sån sak men men..
Livet går vidare & jag har än en gång lärt mig att jag bara kan lita på mig själv & få personer runt omkring mig!
Ledsen att jag trodde det var du R men man blir lite knäpp när man får höra en sån sak från ingenstans..
Hoppas allt bara är att lägga ner nu iaf så vi slipper det här igen om några månader.
I love you D & det är nog som S sa för ett tag sen, en flirt är alltid en flirt men klockorna kommer nog stanna för alla andra den dagen vi drar åt varsett håll. . . . . .

Andra saftiga detaljer ur mitt liv då.. hmm Har fortfarande feber så det blev aldrig någon kaffeskola för mig idag!
Grymt tråkigt då jag faktist såg fram emot det, hoppas nu mitt friska jag håller i sig när detta släppt så jag inte missar allt spännande som händer i september..
En annan grej som inte är riktigt lika spännande är att har man lyckats få en tvättid i vårat hyreshus spelat det ingen roll hur mycket feber jag än har, det är bara att se glad ut, vinka till grannarna genom nyckelhålet & traska vidare ner till tvättstugan!..

Det vill jag kalla härliga vuxenpoäng & en fet guldstjärna i boken..
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0