Notes of love.

.
Att leva med en människa som jobbar på krogen har jag för första gången i mitt liv insett kan vara ganska jobbigt.
Ännu jobbigare är det att ha barn med någon som jobbar de tiderna!
Då jag själv jobbade så innan vi fick T har jag aldrig ens tänkt tanken förr!
Så vad gör man?
Man gör det bästa av det helt enkelt!! ;)
Vi har turen att få se våran älskling mitt i veckorna istället & när det är dags för nattklubb igen då får man helt enkelt t.ex skriva små söta lappar till varandra så man hela tiden blir påmind om varandra..
Inatt t.ex efter att jag & T bakat muffins skrev vi en liten lapp till R & la in i kylen med en liten burk muffinssmet.... hahaha
Jaa, smet! Om ni tror att ni gillar smet mest i hela världen har ni nu mött er överman!
Tror inte det finns någon enklare väg rakt in i R´s hjärta än att låta honom smaka på smeten... hahaha
<3
.
Hur håller ni "kontakten" med eran kärlek när ni är ifrån varandra?
.
.
.
Har ni Instagram föresten?
Bekahbus heter jag där, follow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0