2012.03.16

frukostlunchmellis-middag?
.
Idag, det ä´ fretagen..
Vaknade med galen låsning i ryggen.. Aaaj!
Så buspapa fick ta T imorse, därför har också hela min dag skjutits fram en aning..
Åt bl.a frukost kl 15 idag! namnam
Nu kl. 16.30 har jag iaf hunnit med lite bebbemys (innan hon somna om), promenad i parken med hela familjen, käkat frulle & klippt av håret på min man.. :)
R ska snart till jobbet & själv har jag ingenting planerat inför kvällen, det blir väl gos med bebben & Kakan i soffan!
Vad ska ni göra denna fredagkväll?
.
Kameran fick sig också en promenad & Kakan posa som aldrig förr ;).

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Annika

Finaste Teela, Kakan och Reyan!

Men var är du?

Vi slutar jobba 18.30 och ska hämta sushi. GOTT!

Sen blir det städning av kattlåda, tvätt och TV-MYS!

Love you guys!!!!

2012-03-16 @ 18:28:41
Postat av: Anonym

2012-03-17 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0