TjooTjoo Incoming Train TjooTjoo.

Heeeelt slut efter den här dan!
T har slocknat i sin vagn & jag sitter framför Tvn med min mormor & ett glas rött..
Pjuuh, det var en upplevelse att åka tåg själv med lillplutt idag!
Första timmen sov hon gott men sen vakna hon & jävlar vad hon vakna!!!!
Hur trött hon än var (som ni ser på sista bilden) så skulle hon bara INTE sova...
Väl i Malmö när alla skulle gå av låg T snällt & vinkade av alla från våran vagn som nyfiket glodde ner i barnvagnen för att se vem det var med sådan lungkapacitet..!

Well well, vi är ett riktigt radarpar jag & min bebbe..

Nu blir snart sängen för oss innan jag halv dör i den mjuuuka hääärlizzzz hääärliga zzzzoffan.. Zzznark!
Längtar efter min älskling... :S
Hoppas ni har en bra fredag allihop!
Xox

 


Kommentarer
Postat av: Cathryn

Åh, vilken finunge hon är! Sötnos!!! Kan hälsa från Kakan, han har precis haft en "diskussion" med Dexter. Det slutade bra, för Micke gick in och avbröt innan blodvite uppstod. :)

2012-03-23 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0