Gaaaaah!!!!

JAG ORKAR INTE MER.....
Jävla skit packning!
Får inte plats med något så nu får jag istället asa runt på allting i typ påsar eller något...!?
Lodis varning på den..
Men risk för att låta väldigt osjälvständig:
Jag kommer ALDRIG resa såhär långt själv med bebis igen!!
Älskling, du är nu tvungen att för evigt följa oss på våra äventyr!!!
JAG BEHÖVER HJÄLP!

Så, nu kan ni kalla mig hur jävla "brudig" ni vill, then so let it be.. Hah!
Förutom detta kan jag faktiskt fixa det mesta själv!! ;)

Nu längtar jag hem till mina pojkar!
<3
Tjiiiingeliing.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag förstår dig... Helt och hållet! Men det var jättekul att du kom ner!

2012-03-28 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0