Cake Boss!

Skoja min dojja att jag har fastnat...
Spenderat de två senaste för-/eftermiddagarna med att kolla på Cake Boss!
Man blir ju inte sugen på att baka eller så..... eeehhrrmm
Har t.o.m fått R helt hooked på serien!! :)
Jag som i vanliga fall inte är så jätte förtjust i tårtor & bakverk utan bakar de mest för att andra ska äta, vill inget annat än att käka  maffiga jävla tårtor hela dagarna...
åååh tänk färska jordgubbar, choklad i mängder, marsipan, grädde & allt sött mellan himmel & jord!
Fixa serien så fattar ni vad jag menar!! :P
.

Kommentarer
Postat av: fotograf Cecilia Möller

Hmm funderade på att stjäla, men lite bökigt hade det varit, plus att jag vill ha ett större och ett vitt. Åh jag vill verkligen ha ett nytt matsalsbord!

2012-03-19 @ 16:48:36
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/
Postat av: Cathryn

Vilka tårtor!!! Herregud, kan du inte lära dig att göra sådana? Så hopplöst det skulle vara att få en sådan tårta, jag skulle aldrig kunna sätta kniven i den och äta upp den! Suck, men det skulle vara kul.... Att få en, en gång i livet! Som att få gå på bal i fin långklänning. En riktig prinsessklänning! :D

2012-03-22 @ 04:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0