38,1

38,1 i temp & det har legat på det sen tolv inatt...
Men det är en pigg & glad böna vi har här hemma ändå & det märks knappt på henne att hon har feber!! :)
Några plommon-svullnader har vi heller inte sett så det är en bra morgon!
Jeeii
Hoppas T håller sig hyfsat stabil de 2 kommande dagarna nu bara så är vi i hamn & behöver inte ta fler sprutor förren om 2 månader igen...

Så, behöver jag ge henne Alvedon ändå eller är det bara om jag märker att hon börjar bli slö & hängig?!
Igår kväll fick hon 2,5ml men har inte fått något sen dess...
<3


Kommentarer
Postat av: Cathryn

Är hon pigg, så vänta med Alvedon. Hon kan ju brås på sin farfar, han kan ha jättehög temp utan att vara sjuk. Jag däremot är sjuk när jag har 37,5. Benne har varit uppe och funkat normalt med 40 i temp. Så avvakta du och se om hon blir hängig.

2012-03-30 @ 12:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0