12.03.10

Haft en gryyym Fredag med min familj, shopping, mat, skvaller, vin & skönhetsfix.. :)
Här kommer lite bilder från dagen!
.
Shoooopping, behövde verkligen nya jeans & det blev även lite mer att fylla ut påsarna med.. :)

Lite vin före maten & världens busunge som höll låda från vagnen.. <3


Äääälskar skaldjur men blir sällan det då R typiskt nog är allergisk... :S Hittade en lite babymussla också! ;)


Då S.E skulle överge mig & dra vidare mot Norrpans nattliv tvingade jag henne att låta mig sminka henne.. haha


Själv började jag med en djuprengörande mask & ligger nu ner myst med en riktig fuktbomb i hela plytet..
.
Skön Fredag I said to you, nu saknar jag bara min kärlek att gosa in mig bredvid i sängen!!
...<3.<3.<3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0