Zombie.... Like a Boss? ;)

Trötta tjejer....
Själv är jag uppe & studsar igen men T har somnat om!
Tror hennes nattliga psykbryt tröttar ut även henne.. Pjuuuh
Varför gör hon så?!
Lugnaste ungen ever hela dygnet förutom mellan 04-05 på natten då hon vaknar halvt hysterisk & vet nog knappt själv vad hon vill...?
Senaste veckan har hon gjort så & man kan på riktigt nästan klocka henne på den tiden varje natt!!
Galen unge den där T..
BM säger att det är helt normalt men det är ju skapligt jobbigt ändå så har ni några tips, är det väääldigt välkommet!!?
Nu är tanken att vi ska bara kanelsnäckor här hemma...
Det vill säga jag dårå, min tanke, mitt utförande I guess! ;)
Spännande & se hur långt jag kommer innan T vaknar igen... Wääh
Xox

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0