What you need isn´t always what you get..

Vet inte riktigt varför jag pinar mig själv med skeva ideér.. haha
Det är som inatt när jag fick för mig att vi skulle åka till Sicilien på semester!
Japp, det tyckte jg var en strålande idé tills jag imorse kom på att jag är föräldraledig=sugit lite pengar & R jobbar just för att jag får sugit lite pengar, skulle vi åka måste vi ha Kakan-vakt & T är inte ens 1 månad än... hmm
Sicilien får vänta men min plan är att vi ska åka dit det här året iaf, kanske i september om pengarna finns & vi kan lura med min bror som barnvakt! jeiii =)
.
.
Jag har dessutom fått för mig att jag verkligen är i behov av både ansiktsbehandling, massage & kanske en sväng till frisören....
Yeah Right!
För T´s barnbidrag då eller? haha
Nope en sån förälder tänker jag faktiskt inte bli...
Så hur ska jag då få in de där extra kulorna? hmm
Guuuuud vad skönt det skulle vara.. Buuu
.

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Vill också!!! Allihop!!! Både Sicilien, massage, ansiktsbehandling och frisören.... Ahhhh.....

2012-01-16 @ 21:19:31
Postat av: mamma

Lilla gumman!

Var sak har sin tid......väntar fortfarande på att få råd med allt det!

Njut av det fina du har istället!

En underbar liten familj!

I övrigt kan jag åka med som barnvakt....

;-).

Kram

2012-01-16 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0