Style by Teela..

Body.Cubus/Strumpbyxor.Lindex(?)/Klänning.Kappahl
.
Åååh min lilla fashion-pingla..
Hon väljer kläder alldeles själv varje morgon, önskar jag att jag kunde säga! ;P haha
Kan det vara så att lilldonnan åker på klänningar, strumpbyxor, matchande byxor till body´n & hela baletten bara för att hennes mamma inte riktigt kommit ur mjukisbrallorna här hemma än?!
Aja än har hon inte protesterat iaf vilket vi märkt att hon oftast gör när hon inte tycker om något..
& glad är jag över det!
Hennes kläder är ju såå mycket sötare än mina.. tss
<3

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Jo, strumpbyxorna är från Lindex, helt rätt där! :) Så stor hon har blivit! Måste komma över och träffa henne och er snart igen! Det är ju inte långt kvar nu, så är hon en hel månad! Tiden går så fort.....

2012-01-13 @ 21:45:40
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig :) Va gärna med och tävlar om dagens blogg (om du inte redan är med)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-9.html

Ha en bra helg! =)

2012-01-13 @ 23:10:58
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Mormors finaste, redan blingad från tårna......

2012-01-13 @ 23:17:43
Postat av: Pappa

Sötnos...jag kommer upp och kelar lite med Teela i nästa vecka...

2012-01-14 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0